C O M T E L     W E B     P A G E 

Despre Noi                  Produse                 Contact                  Parteneri                  Votati-ne in Top100                  Prima pagina

Centrala telefonica Alcatel 4200 D

Sistemul telefonic integrat ALCATEL  4200 D este ultima creatie a concernului in domeniul comunicatiilor private ( centrale de institutie ), fiind lansat pe piata in varianta specifica sistemului national de telecomunicatii al Romaniei.  Acest echipament a fost proiectat sa rezolve toate necesitatile de comunicatii ale firmelor mici si foarte dinamice,  dar poate fi utilizat si ca un subsistem de comunicatie in cadrul unei mari companii (la nivelul conducerii executive), fiind flexibil si adaptabil la orice necesitati ale utilizatorului (servicii de director/secretara, colective 

independente, linii private, grupuri de utilizatori care se pot substitui, etc).  ALCATEL  4200 D permite conectarea in retele private si publice cu o mare gama de servicii, creand astfel un sistem unitar de telecomunicatii digitale sigure (virtual fara erori), rapide, de inalta viteza si cu o substantiala reducere a costurilor de exploatare. Sistemul este proiectat cu cele mai recente tehnologii din domeniu - multiplexoare cu divizare de timp (TDM), modulare codata in impulsuri (PCM), program de control memorat (SPC), care sunt aplicate pe un suport hardware optimizat la fiecare 6 luni si dispune de un software performant, cu versiuni imbunatatite la fiecare 3 luni.  

DESCRIEREA SISTEMULUI

 

Sistemul este constituit dintr-un cabinet cu o capacitatea maxima de 12 trunchiuri si 48 de abonati, in care se afla: sursa incorporata si cartelele procesor.

 

Sursa de alimentare in comutatie asigura alimentarea sistemului de la reteaua de curent alternativ de 220 V / 50 Hz, si incarca bateria de acumulatori mentinand-o la capacitatea maxima. Este protejata la supratensiuni si suprasarcina si isi optimizeaza permanent consumul in functie de trafic. 

 

 

FACILITATILE CENTRALEI ALCATEL 4200

 

1. Formare abreviata

“Cel putin 30% din numerele formate sunt apelate frecvent”

 Puteti apela aceste numere fara sa fie necesar sa le memorati sau sa le notati, deoarece sistemul memoreaza pentru dumneavoastra pana la 1000 de numere de telefon pe ca le puteti accesa fie prin selectarea numelui corespondetului, fie a codului acestuia. Sunt disponibile 8 liste de baza + o lista cu numere de urgenta ( pompieri, politie, ambulanta, etc).

 

2. Reapel automat la eliberarea liniei interne sau externe

“Foarte multe apeluri se fac in directii ocupate”

  Prin activarea acestei functii puteti fi informat imediat ce directia solicitata s-a eliberat (telefonul Dvs. va incepe sa sune) si puteti initia legatura solicitata doar prin simpla ridicare a microreceptorului (telefonul corespondentului va incepe sa sune sau veti obtine tonul exterior solicitat). Daca intre timp renuntati la stabilirea legaturii, puteti anula aceasta facilitate.

 

3. Acces direct din exterior la orice interior

Este iritant sa apelezi la centralista pentru fiecare telefon”

 Este posibil accesul  din exterior la orice interior al centralei, prin formarea unui prefix urmat de numarul de interior solicitat prin conectarea la ISDN.

 

4. Configurarea sistemului fara operator (key system)

“Se poate reduce postul de centralista?”

  Toate liniile externe de intrare in centrala pot fi dirijate catre utilizatori individualizati sau catre grupe de utilizatori (servicii, directii, colective, birouri, etc). Por fi create maxim 26 de grupuri a cate maxim 16 telefoane la care distributia apelurilor poate fi: fixa, ciclica sau paralela la maxim 8 telefoane, cu facilitatea de conectare / deconectare la grupuri si de redirijare a apelurilor.

5. Configurarea sistemului cu multipli operatori simultani

“Pot lucra mai multe centraliste in acelasi timp?

 Maxim 8 operatori pot fi definiti simultan. Exista facilitatea de raspus automat la apeluri si realizarea conversatiei prin casca.

 

6. Redirijarea apelurilor

“Cand un utilizator este plecat apelurile destinate acestuia sa nu ramana fara raspuns”

  Se poate face redirijarea automata a apelurilor  interne sau din exterior (selectabil), destinate unui utilizator care este in una din situatiile urmatoare:

- in conversatie (ocupat)

- nu raspunde intr-un interval de timp programabil (lipseste)

- la cererea utilizatorului, in doua variante:          a) de la postul utilizatorului

                                                                             b) de la postul destinatiei

 

7. Inregistrarea apelurilor la care nu s-a raspuns

“Cand un utilizator este plecat apelurile primite se fie inregistrate”

 Pot fi stocate pana la 10 mesaje interne sau identitatea chematorului extern prin ISDN.  Facilitatea este disponibila posesorilor de aparate digitale REFLEX cu afisare. 

 

8. Adaptarea la sistemul organizatoric al companiei

“Centrala telefonica trebuie sa reflecte organizarea companiei si sa se adapteze acesteia”

*grupuri de lucru - pot fi create maxim 8 grupuri cu pana la 16 utilizatori fiecare, care pot prelua apelurile destinate colegilor din grup  

 - monitorizarea selectiva a interioarelor dintr-un grup de catre unul sau mai multi membri (telefonul acestuia/ acestora va suna in acelasi timp cu cel/cele monitorizate), cu posibilitatea opririi monitorizarii (selectiv). O tasta pentru monitorizare poate receptiona apelurile a 8 telefoane.

 - duplicarea tastelor de comunicatie permite receptionarea apelurilor destinate grupului pe o tasta specifica fiecarui utilizator, cu posibilitatea de a raspunde doar apasand tasta de comunicatie. Apelul acustic este selectabil pentru fiecare aparat, cu exceptia unuia dintre ele, semnalizarea optica este disponibila tuturor.

- in cadrul fiecarui grup se poate programa ca apelurile de intrare destinate unui membru al grupului care este ocupat sa fie rutate automat catre alti membri ai grupului.

 

9. Anunturi generale

“Trebuie ca unui grup de utilizatori sa poata receptiona un mesaj vocal simultan”

  Pot fi difuzate mesaje vocale de pana la 20 de secunde, la maxim 8 grupe de telefoane digitale cu afisare, care pot avea pana la 32 de aparate fiecare.

 

10. Mesaje de intampinare

“Imaginea companiei depinde si de acest lucru”

  Pot fi difuzate 2 mesaje diferite “de bun venit” de pana la 32 de secunde, la orice apel extern sosit in sistem, imediat dupa stabilirea legaturii, conform cerintelor utilizatorului, grupului,  sau centralistei. Mesajele pot fi inregistrate de catre utilizator prin intermediul unui telefon digital si pot cuprinde muzica (la alegerea utilizatorului), mesaje verbale sau combinatii intre cele doua.

 

11. Adaptarea sistemului la conditiile de trafic si de receptie a apelurilor

“Traficul de intrare este variabil si centralista nu poate raspunde in timp util tuturor apelurilor”

  Pentru reducerea timpului necesar procesarii apelurilor externe, poate fi dotata consola centralistei cu module aditionale cu pana la 80 de taste pentru apelarea directa a interioarelor, pot fi create 7 perioade de timp in cursul unei zile pentru care care sistemul sa lucreze diferit, conform cu valorile de trafic inregistrate. Pentru perioadele de trafic maxim se poate extinde numarul de operatoare la maxim 8, se pot ruta apelurile din anumite circuite de intrare spre grupuri de apel general, se pot ruta apelurile care depasesc capacitatea centralistei spre soneria de apel general sau spre rute predestinate. Orice telefon digital poate prelua apelurile care depasesc capacitatea centralistei prin functia de monitorizare generala.

 

12. Serviciul redus (de noapte)

Apelurile sosite in sistem in sistem in afara orelor de lucru “

  La sfarsitul programului normal de lucru, pot fi rutate apelurile din exterior spre interioare prestabilite (la persoanele care lucreaza peste program, cu program decalat, flexibil, etc), spre un robot telefonic, FAX-uri sau spre un numar exterior sistemului (Ex.:domiciliul managerului). Fiecare linie externa sau grup de linii externe poate fi rutat spre o anume destinatie.

 

13. Serviciul “director - secretara

“Supervizeaza si filtreaza liniile directorului si poate functiona cu mai multi directori sau mai multe secretare”

 Aceasta facilitate asigura toate necesitatile de comunicatie, in regim de sistem de secretariat, pentru toti abonatii digitali.

 

14. Linii externe private

“Anumite linii externe trebuie sa fie accesibile numai anumitor utilizatori”

 Se pot aloca una sau mai multe linii externe unui utilizator sau grup de utilizatori, pentru a facilita acestora comunicatia pe linii private, la care ceilalti utilizatori nu au acces.

 

15. Restrictionarea apelurilor de iesire

“Numai anumite interioare pot avea acces la comunicatii internationale, interurbane, locale, etc”

 Fiecare interior poate fi programat individual, pentru a avea acces la international, interurban, local sau numai intern. Exista posibilitatea de a se permite unui abonat comunicatii exterioare, numai la anumite numere. Ex.:

 

Telefonul de la poarta institutiei nu este autorizat sa formeze numere in exteriorul sistemului, dar poate forma la nevoie anumite numere cuprinse intr-o lista (politie, ambulanta, pompieri, etc.).   

 

16. Supravegherea traficului

“Exista posibilitatea de a tipari la o imprimanta traficul de iesire”

 O simpla imprimanta, cu intrare seriala, poate tipari in timp real toate informatiile referitoare la traficul de iesire (data, ora, numarul interiorului care a efectuat convorbirea, numarul extern format, durata convorbirii). Pentru analiza costurilor aferente, se poate instala (optional) programul de contorizare, care poate sintetiza costurile la nivel de abonat, grup, departamente, global, etc pe anumite perioade de timp, prin prezentari grafice si/sau emiterea de note de plat

17. Administrare sistem

Orice problema de programare poate fi rezolvata cu usurinta” 

 Administrarea sistemului (programare, reprogramare, redefinirea facilitatilor abonatilor sau ale sistemului) poate fi facuta fie local, de la un telefon digital ALCATEL 4034 sau de la un PC, fie prin telecomanda de la sediul instalatorului

 

[Alcatel 2750] [Alcatel 4200 K+H] [Alcatel 4200 D] [Alcatel 4200 E]

[Centrale telefonice de mica si medie capacitate] [Sisteme complexe] [Retele de centrale telefonice]
[Sisteme PCM si HDSL] [Instalatii de secretariat] [Terminale analogice] [Terminale digitale]
[Terminale si abonamente GSM - Dialog] [Elemente de retea] [Elemente de cablare structurata]


Office : office@comtel-alcatel.ro
Webmaster : webmaster@comtel-alcatel.ro
Toate drepturile rezervate - 2000-2007